facebook pixel
Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες λιανικής άνω των 49 € Δωρεάν μεταφορικά άνω των 49 €
0
The basket is empty
ΣΥΝΟΛΟ:
0.00

FAQ

ΑΓΟΡΕΣ

Υπάρχουν οι εξής τρόποι να εντοπίσετε ένα προϊόν:

  1. Ανατρέχετε στις κατηγορίες προϊόντων και βρίσκετε αυτή που αντιστοιχεί στο προϊόν.
  2. Γράφετε κάποιο χαρακτηριστικό (π.χ. βεντάλια) ή τον κωδικό αν τον γνωρίζετε στην αναζήτηση που βρίσκεται επάνω δεξιά στον μεγεθυντικό φακό.
  3. Ανοίγετε τις κατηγορίες, επιλέγετε «όλα τα προϊόντα» και στη συνέχεια επιλέγετε τα φίλτρα για να βρείτε τα σχετικά προϊόντα.

Αφού βρείτε το προϊόν και θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες κάνετε κλικ πάνω στο προϊόν και στο τέλος πατάτε προσθήκη στο καλάθι.

Αν δεν μπορέσατε να βρείτε το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 9935480 ή να μας στείλετε το μήνυμά σας στο [email protected] για να σας βοηθήσουμε.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Αφού βρείτε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε και τα βάλετε στο καλάθι σας θα κάνετε κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού αγορών επάνω δεξιά και μεταφέρεστε στο καλάθι σας. Ελέγχετε την παραγγελία σας, αν θέλετε τροποποιείτε τις ποσότητες και όταν τελειώσετε κάνετε κλικ στην «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ»

Θα μεταφερθείτε στην σελίδα για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και τον τρόπο παράδοσης και πληρωμής. Σε αυτό το σημείο αν έχετε ήδη λογαριασμό θα κάνετε κλικ στο ανθρωπάκι επάνω δεξιά και τα στοιχεία σας θα συμπληρωθούν αυτόματα.

Αφού συμπληρώσετε τα απαραίτητα πεδία κάνετε κλικ στην «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»

Αρχικά θα εμφανιστεί το μήνυμα στην οθόνη σας ότι «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ». Αμέσως μετά θα λάβετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα με τον αριθμό της παραγγελίας σας και καλό θα ήταν να τον κρατήσετε.

Τα στάδια είναι: 1. Παραλαβή παραγγελίας, 2. Προετοιμασία, 3. Αποστολή. Σε κάθε στάδιο αποστέλλουμε ένα e-mail με το οποίο σας ενημερώνουμε. Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει κάποιο μήνυμα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 9935480 ή να μας στείλετε το μήνυμά σας στο [email protected] για να σας δώσουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Αν έχετε διαθέσιμο τον αριθμό της παραγγελίας σας θα μας βοηθούσε πολύ.

Ακύρωση / τροποποίηση παραγγελίας γίνεται με τρεις τρόπους. Και στις τρεις περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε. Οι τρόποι είναι:

·        Με e-mail στο [email protected]

·        Τηλεφωνικά στο 2109935480

Με fax στο 2109954994

Η ομάδα της Synchronia προσπαθεί να ελέγχει διεξοδικά όλα τα προϊόντα πριν την αποστολή τους. Παρόλα αυτά αν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 9935480 ή στείλτε μας μήνυμα στο [email protected].  Παρακαλούμε να έχετε τον αριθμό της παραγγελίας σας ή κάποιο άλλο στοιχείο για να μπορέσουμε να την εντοπίσουμε.

Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος.

Αν η επικοινωνία γίνει μέχρι και 15 μέρες από την αγορά, η χρέωση της επιστροφής είναι της Synchronia. Μετά από τις 15 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη αν αυτή γίνει με courier και την Synchronia αν γίνει μέσω ταχυδρομείου.

 

Η βασική μας επιθυμία είναι οι πελάτες μας να είναι απόλυτα ευχαριστημένοι από τις αγορές που κάνουν από το κατάστημά μας. Σε αυτό το πλαίσιο αν θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 9935480 ή στο [email protected] και θα κανονίσουμε την επιστροφή είτε με αντικατάσταση με άλλο προϊόν είτε με επιστροφή χρημάτων.  Η μόνη σας επιβάρυνση θα είναι τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.

Πολύ απλά συμπληρώνετε στην παραγγελία σας τα στοιχεία του παραλήπτη στα αντίστοιχα πεδία. Επίσης αν έχετε κάποιες ειδικές επιθυμίες όπως να γραφτεί κάποιο μήνυμα για τον παραλήπτη, θα μας το γράψετε στις σημειώσεις και εμείς θα το φροντίσουμε. Η υπηρεσία είναι δωρεάν.  Θα ενημερωθείτε για την παράδοση με e-mail.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν διαθέτει ήδη συσκευασία δώρου μπορείτε να την ζητήσετε κάνοντας τσεκ στο ειδικό κουτάκι. Η χρέωση για την συσκευασία είναι ανάλογη με τον όγκο του αντικειμένου και μπορεί να είναι από 0-2,00 ευρώ.

ΠΛΗΡΩΜΗ

Οι τρόποι πληρωμής είναι: Αντικαταβολή, Πιστωτική κάρτα, PayPal, Κατάθεση. Θα βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ "Τρόποι Πληρωμής"

ΠΑΡΑΛΑΒΗ

Τα μεταφορικά είναι δωρεάν για παραγγελίες λιανικής άνω των 49 ευρώ και μεγέθους έως 4 κιλά. Σε κάθε άλλη περίπτωση το κόστος είναι από 3-4 ευρώ ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής. Βρείτε όλες τις πληροφορίες εδώ https://www.synchronia.gr/tropoi-apostolis

Οι παραδόσεις μας γίνονται με διάφορους τρόπους ανάλογα με την περιοχή, την διαθεσιμότητα και τις επιλογές του πελάτη:

1.      Με φορτηγό της Synchronia σε 1-3 ημέρες

2.      Με ELTA courier σε 1-3 ημέρες

3.      Με BOXNOW σε 24 ώρες

4.      Με πρακτορείο μεταφορών (για μεγάλα αντικείμενα εκτός Αθηνών)

Θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες εδώ https://www.synchronia.gr/tropoi-apostolis

Μπορείτε να ζητήσετε συγκεκριμένη μέρα και ώρα με ανοχή 1-2 ωρών όταν η παράδοση θα γίνει με δικό μας φορτηγό (περιοχές ενός Αττικής και σε ακτίνα περίπου 20 χλμ από το κέντρο). Στην περίπτωση που η παράδοση γίνεται με courier εμείς θα επισημάνουμε την επιθυμία σας αλλά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι το courier θα είναι σε θέση να την ικανοποιήσει.

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας αφού λάβετε ειδοποίηση ότι είναι έτοιμη από την έδρα μας στην διεύθυνση:  Synchronia, Πολεμιστών 12, Αργυρούπολη, 16452  Καθημερινές 8:00-16:00. Υπάρχει ράμπα για ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες.

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ

Για να ανοίξετε λογαριασμό θα κάνετε εγγραφή νέου μέλους κάνοντας κλικ στο ανθρωπάκι επάνω δεξιά και στη συνέχεια συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στη φόρμα. Το email σας θα χρησιμοποιείται σαν username. Με την επιτυχή δημιουργία θα σας σταλεί ένα email με ένα link ενεργοποίησης, το οποίο θα ακολουθήσετε για να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας. Αν χάσετε το email μπορείτε να το ξαναστείλετε κάνοντας login. Εκεί θα σας ειδοποιήσει ότι ο λογαριασμός δεν έχει ενεργοποιηθεί και θα σας δοθεί η δυνατότητα να ξαναστείλετε το email ενεργοποίησης. Αν δεν λαμβάνετε το email δείτε τα ανεπιθύμητα μηνύματα (spam) γιατί πολλές φορές καταλήγει εκεί.

Αν δεν μπορείτε να συνδεθείτε με το λογαριασμό σας υπάρχουν οι εξής περιπτώσεις:

1.      Έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας. Σε αυτή την περίπτωση κάνετε κλικ στο ‘Ξέχασα τον κωδικό μου’ και θα λάβετε νέο μέσω e-mail. Προσοχή στην αντιγραφή να μην αντιγράψετε κάποιον κενό χαρακτήρα.

2.      Έχει μπλοκάρει ο browser. Πηγαίνετε στις ρυθμίσεις και κάνετε μια εκκαθάριση στα cookies ή κάνετε refresh πατώντας <Ctrl> <Shift> <R>

Για οποιαδήποτε άλλη περίπτωση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο 2109935480 ή στο [email protected] και θα προσπαθήσουμε να βρούμε μαζί το πρόβλημα.

Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας ως επισκέπτης. Αν όμως επιλέξετε να ανοίξετε λογαριασμό θα έχετε κάποια πλεονεκτήματα:

·        Μπορείτε να έχετε αρχείο των παραγγελιών σας

·        Δεν χρειάζεται να γράφετε κάθε φορά τα στοιχεία σας

·        Μπορείτε να έχετε διαφορετικές διευθύνσεις και να επιλέγετε που θέλετε να σταλεί η παραγγελία σας

·        Ωφελείστε από τις προσφορές και εκπτώσεις μέλους

Αν θέλετε να λαμβάνετε newsletter δεν είναι απαραίτητο να ανοίξετε λογαριασμό. Απλά γράψτε το e-mail σας στο ειδικό πεδίο κάτω αριστερά.